Suzuki Swift 1.3 GTI

Ő volt a második versenyautónk, 2005 elején építettük (akkor még "N" csoportos autónak) és meg is nyertük abban az évben a bajnokságot. 2006-ra már "A" kategóriában indultunk vele, és szintén a dobogó tetejére állhattunk évvégén. 2007-ben tovább fejlesztettük az autót, így már nagyon élvezetes volt benne ülni, de ekkor több műszaki probléma is előjött, így csak az évvégi második helyezést sikerült megszerezni. 

Első verseny:      2005.05.08.
Utolsó verseny:  2007.09.23.

2005 - RTE N/1 kategória 1. hely
2006 - RTE A/2 kategória 1. hely
2007 - RTE A/2 kategória 2. hely

Összesen 31db versenyt futottunk 
a  következő eredményekkel:
  16 db Első
    9 db Második
    1 db Harmadik
    2 db Negyedik
    1 db Előfutás
    2 db Kiesés
 

Az autónk adatai

 

Suzuki Swift GTI Gr. A

2005 ben épített, csak aszfalton használt, versenyautónak vizsgáztatva, matrica renszámmal

 

Gál WRC cső, Homológ belső, széles öv, bőr kormány, áramtalanító

Olajnyomás-, benzinnyomás-, feszültség mérő műszer

Sparco shift light

Súly: 840Kg

 

Motor:
Japán chip (nem szabályoz le)
272 fokos vezérműtengely
Állítható vezérmű kerekek
Szívó kipufogó csatornák homologizáció alapján átalakítva
45mm es kipufogó rendszer

Kevlár kuplung tárcsa
Benzinnyomás szabályzó

Olaj hűtő
Sport légszűrő
Henger furat alap méretű

Kemény motor tartó bakok
Teljesítmény: 8200nél ~125Le


Sebességváltó:
4,562 végáttétel
1 - 3,076
2 - 2,294
3 - 1,761
4 - 1,392
5 - 1,161
Végsebesség 14colos kerékkel 8200nál 166Km/h
Lamellás Sper, kilóméteróra meghajtással

Lengéscsillapító
első:
Vastag szárú Bilstein, 32 fokozatban állíható keménység, állítható magasság
Hátsó:
keménység állítható

Fék:
Teflon fékcsövek
Ferodo racing fékbetét

Kemény futómű szilentek
Elektromos kormányszervó
6mm Alu kartervédő
4mm Alu tankvédő
Kevlár külső tükrök

13 és 14 colos kerekek (16db)

Pirelli RS7, Matador-SM2 R1 R3 W14

 

Ide kattintva versenyekről készült képeket nézheted meg.

Képek az autó átépítéséről, alatta pedig az eladáskor készített képek: