Ő volt a második versenyautónk, 2005 elején építettük (akkor még "N" csoportos autónak) és meg is nyertük abban az évben a bajnokságot. 2006-ra már "A" kategóriában indultunk vele, és szintén a dobogó tetejére állhattunk évvégén. 2007-ben tovább fejlesztettük az autót, így már nagyon élvezetes volt benne ülni, de ekkor több műszaki probléma is előjött, így csak az évvégi második helyezést sikerült megszerezni.
Első verseny: 2005.05.08.
Utolsó verseny: 2007.09.23.
2005 - RTE N/1 kategória 1. hely
2006 - RTE A/2 kategória 1. hely
2007 - RTE A/2 kategória 2. hely
Összesen 31db versenyt futottunk
a következő eredményekkel:
16 db Első
9 db Második
1 db Harmadik
2 db Negyedik
1 db Előfutás
2 db Kiesés
Az autónk adatai
Suzuki Swift GTI Gr. A
2005 ben épített, csak aszfalton használt, versenyautónak vizsgáztatva, matrica renszámmal
Gál WRC cső, Homológ belső, széles öv, bőr kormány, áramtalanító
Olajnyomás-, benzinnyomás-, feszültség mérő műszer
Sparco shift light
Súly: 840Kg
Motor:
Japán chip (nem szabályoz le)
272 fokos vezérműtengely
Állítható vezérmű kerekek
Szívó kipufogó csatornák homologizáció alapján átalakítva
45mm es kipufogó rendszer
Kevlár kuplung tárcsa
Benzinnyomás szabályzó
Olaj hűtő
Sport légszűrő
Henger furat alap méretű
Kemény motor tartó bakok
Teljesítmény: 8200nél ~125Le
Sebességváltó:
4,562 végáttétel
1 - 3,076
2 - 2,294
3 - 1,761
4 - 1,392
5 - 1,161
Végsebesség 14colos kerékkel 8200nál 166Km/h
Lamellás Sper, kilóméteróra meghajtással
Lengéscsillapító
első:
Vastag szárú Bilstein, 32 fokozatban állíható keménység, állítható magasság
Hátsó:
keménység állítható
Fék:
Teflon fékcsövek
Ferodo racing fékbetét
Kemény futómű szilentek
Elektromos kormányszervó
6mm Alu kartervédő
4mm Alu tankvédő
Kevlár külső tükrök
13 és 14 colos kerekek (16db)
Pirelli RS7, Matador-SM2 R1 R3 W14
Képek az autó átépítéséről, alatta pedig az eladáskor készített képek: